FAUNA PROTECT IS OP ZOEK NAAR EEN
Management Assistente
Als Management Assistent bij Fauna Protect ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten, ben je flexibel en accuraat.
Werkzaamheden
– Het ondersteunen van de planner bij het voorbereiden van de werkzaamheden;
– Zorgdragen voor juiste registratie in de software systemen;
– Het aannemen van de telefoon en deze naar de juiste persoon doorschakelen of een terugbelnotitie maken;
– Het beantwoorden van e-mails;
– Debiteurenadministratie, facturatie verkoopfacturen en aanmaningen;
– Crediteurenadministratie, controleren en inboeken inkoopfacturen (controleren ten opzichte van inkoopafspraken);
– Het verwerken van bankboekingen;
– Assisteren inkoopbeleid
– Assisteren bij het HRM beleid, bijvoorbeeld registratie verlofadministratie;
– Het documenteren van schadeformulieren;
– Maandelijks inventariseren voorraad;
– Jaarlijkse aandeelhoudersvergadering notuleren.
Verantwoordelijkheden en bevoegdheden
– Bijhouden klantendossiers;
– Financiële administratie;
– Communicatie vanuit de directie voeren.
Functie- en opleidingseisen
– Je bent bekend met Word-Excel-Outlook;
– Je bent nauwkeurig, bij administratie is elke komma van belang;
– Je kent zowel zelfstandig als in teamverband werken;
– Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
– Mbo-niveau of vergelijkbaar niveau verkregen door werkervaring.
Aanbod
– Een functie van 16 tot 24 uur per week, mogelijkheid om deels thuis te werken en flexibele uren
– Salarisindicatie bij een fulltime dienstverband van € 2.500,- tot € 3.500,-
– Een prettige, informele werkomgeving met enthousiaste collega’s.
– 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband en altijd op je verjaardag een vrije dag.
Materialen
– Laptop;
– Tweede beeldscherm;
– E-mail;
– Headset.
Vacature
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging bij een bedrijf wat zich inzet voor mens en natuur? Dan is dit dé vacature voor jou! Als dit je aanspreekt, kijken wij uit naar je sollicitatie!
De functie van management assistente bij Fauna Protect betreft een flexibele functie waarbij je onderdeel bent van de financiële afdeling van het bedrijf. Je bent nauwkeurig en houdt ervan om het werk te structureren en tijdig bij te werken.
Taken die bij deze functie horen
– Zorgdragen voor juiste registratie in de software systemen;
– Het beantwoorden van de telefoon en e-mail;
– Debiteurenadministratie en crediteurenadministratie
– Het verwerken van bankboekingen;
– Assisteren bij het HRM beleid, bijvoorbeeld registratie verlofuren.
Fauna Protect ontzorgt gemeenten, aannemers, wooncorporaties en ecologisch adviesbureau’s in de uitvoering van mitigerende maatregelen. De werkzaamheden bestaan uit het plaatsen van (tijdelijke en permanente) voorzieningen voor beschermde diersoorten en het natuurvrij maken van gebouwen.
Fauna Protect is een groeiend bedrijf waarin medewerkers ruimte krijgen om mee te denken en te bouwen aan de toekomst. Dit resulteert in een gezellig, hecht team met korte lijnen en een positieve werksfeer.
Het betreft een parttime functie met flexibele werktijden.
Zie jij jezelf als onze nieuwe aanwinst?